Thursday, June 23, 2005
I'm still in front of the PC. Not because of chatting, surfing or bz with internet stuff. Tengah dok menyiapkan CD yg org order...I got to burn 8 for tonite...and tomorrow nak serahkan another 8 yg dah burn b4. Altogether 16 CDs...kayo la esok! kekeke...

Semalam I'm not feeling well. Pening teramat. Tak tau kenapa? Sebelah kanan lak tu..isk...tp, yg penting I never take any drugs to calm it down. I just minum 100Plus mixed with air kosong. Then, tido! Nasib baik OK bila bangun pagi tadi. Alhamdulillah...!

Setiap hari dok fikir pasal kerja. Ehmm...ntah bila la nak dipanggil utk interview. Entah bila pulak nak dpt kerja. Dah x tahan dok rumah ni...nak kerja. Sabtu ni ada MSC Recruitment Fair kat PICC, Putrajaya. Cannot imagine...sure pack gile la...! But, I still hope I have the chance, at least 1 job. Dapat 2 bagus gak...boleh pilih yg mana best! :)

Emm...that's it for now. Nak siapkan CD jap...!
Posted by Lynn Ross at 4:24 pm |

0 Comments: