Saturday, March 03, 2007
Mata udah ngantuk...tapi masih kerasa mo ketik sesuatu disini...urgghhh....gemez banget!!

Oh ya, akhir2 ini, orang2 pada soal ke aq...Aslinya mana nih? Apa orang indo atau orang malay...ya..ya..ini jawapnya....Aq aslinya Malaysia. Dilahirkan di Malaysia, dibesarkan di Malaysia..Anak Malaysia pokoknya.

Sorry with my languange. I still can speak bahasa Malaysia/Melayu. hehehe... Saya orang Malaysia. Cuma saya suka bahasa indonesia. Tak tau kenapa... Rasanya sebab dah jatuh hati pada Indonesia...so, jadilah macam ni. Kekekeke..Semua ttg indonesia..semua indah2 belaka...sebenarnya tidak lah begitu. Sama aja, Malay atau Indo. Cuma kita di Malaysia kalau bercakap tak seperti orang Indo. Maknanya dari segi penggunaan kata2....dan lain2. Bila dengar orang Indo bercakap..sedap betul telinga nih...hehehe...lembut dan sopan je. Especially orang2 dari Jawa Timur. Tapi ada juga yang kasar2... dan satu perkara lagi..orang2 sana ni..pandai betul ambil hati kita waktu berbicara. Orang2 di Malaysia juga tak kurang hebatnya...pandai juga ambil hati...tapi...masih kurang lah. Sorry...maaf banyak2. Tak niat nak condemn or down grade the Malaysian...but, observe dan nilai lah sendiri.

Urmm...apa lagi nak type nih....apa2 sekali pun....I'm Malaysian tau!! :D
Cuma ada darah campuran Indo + China. It is because my great great grand mother from my mom side is from Sumatera and my great great grand mother from my dad side from China. So, decide lah sendiri. Kekekeke...

Oke la..that's it for now..kalo ada idea lagi...nanti sambung lagi. :P
Posted by Lynn Ross at 12:34 am |

2 Comments:

At Sun Mar 04, 12:11:00 am 2007, Blogger [The Protagonist] said........
eheh. point taken. you're malaysian. :D
 


At Sun Mar 04, 11:37:00 am 2007, Blogger Lynn Ross said........
:P